FAQ

 
 
ESHOP > FAQ
 

FAQ-häufig gestellte Fragen

 

1. Sú ceny rovnaké v predajniach ako na eshope?

Áno, drvivá väčšina cien je rovnaká na eshope a v kamenných predajniach. Výnimku tvoria iba čisto eshopové akcie, ktoré sú však viditeľne označené štítkom "ESHOP CENA". V takomto prípade sa môžu ceny na predajniach mierne líšiť.


2. Je potrebne spraviť si objednávku cez eshop alebo si môžem prísť pre tovar priamo na predajňu?

Urobte tak, ako Vám vyhovuje. Avšak pár minút strávených pri online objednávke Vám može poskytnúť hneď niekoľko výhod: v eshopových akciách može byť nižšia cena; dostanete informáciu o dostupnosti, resp. stihneme presunúť chýbajúci tovar na Vami preferovanú predajňu; pripísanie kreditov na ďalší nákup.


3. Čo v prípade, že som nenašiel tovar na Vašej stránke?

Nevešajte hlavu. Ak ste tovar nenašli na stránke, môže to mať viac dôvodov. Väčšinou to však je nezaradenie do našej ponuky, ale krátkodobé vypnutie produktu v dôsledku riešenia prepravných podmienok pre dovoz na Slovensko. V takýchto prípadoch nám stačí napísať na info@bottles.sk a my Vám dáme obratom vedieť, či budeme mať daný tovar pre Vás k dispozícií.


4. Je možné u Vás nakúpiť alkohol aj na ďalší predaj?

Samozrejme, je to možné. Sme oprávnený distribútor alkoholu. Viac informácií Vám radi poskytneme na emailovej adrese b2b@bottles.sk alebo na telefónnom čísle 0903 225 225.


5. Našiel som pri produktoch označených "NAJ CENA" nižšiu cenu u konkurencie pri produkte, pri ktorom garantujete najnižšiu cenu. Ako postupovať?

V prípade, že naša konkurencia ponúka rovnaký tovar v nižšej cene, akú vidíte u nás na eshope pri produktoch označených "naj cena", rozdiel Vám dorovnáme (služba platí len pre eshop objednávky). Našou konkurenciou rozumieme SLOVENSKÉ eshopy, ktoré majú daný tovar skladom a objednateľný bez komplikácií, a musia ponúkať dopravu zdarma, resp. bezplatný osobný odber. Zjednodušene, ak iný eshop ponúka konkrétny tovar síce o pár centov lacnejšie, avšak neponúka bezplatné vyzdvihnutie, ráta sa do konečnej sumy aj cena prepravy / doručenia.

Ak ste na takýto produkt narazili, neváhajte nás kontaktovať na info@bottles.sk. Pošlite nám URL adresu lacnejšieho produktu a my preveríme relevanciu Vašej požiadavky. Prípadný cenový rozdiel Vám dorovnáme pripísaním kreditov na ďalší nákup, ktoré môžete najbližších 60 dní využiť ako platidlo na našom eshope.


6. Je možné vrátiť tovar?

Objednávateľ ako súkromná osoba (nepodnikateľ) má v súlade so zákonom možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. V takom prípade objednávateľ kontaktuje prevázdkovateľa a zašle mu písomné prehlásenie (nie elektronickou formou komunikácie) o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu či presnej adresy pre finančné vysporiadanie. Zakúpený tovar v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva, a pod.) objednávateľ zašle na vlastné náklady spolu s originálom dokladu o kúpe späť na adresu prevádzkovateľa (ale nie formou dobierky). Právo na odstúpenie od zmluvy nemá objednávateľ, ak bol tovar zakúpený a prevzatý osobne u prevádzkovateľa. Prevázdkovateľ sa zaväzuje vrátiť objednávateľovi cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 15 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe za tovar, pokiaľ objednávateľ nepožiada inak. V prípade, ak je vrátený tovar poškodený, použitý, opotrebovaný alebo neúplný, prevádzkovateľ môže vrátiť objednávateľovi kúpnu cenu zníženú o hodnotu poškodenia, či opotrebenia predmetného tovaru a to vo výške min. 1% z celkovej ceny tovaru (v súlade s príslušnými ustanoveniami § 457 Občianskeho zákonníka).


7. Ako funguje kreditný systém?

Kreditný systém je jeden z benefitov pre registrovaných zákazníkov, ktorí týmto spôsobom môžu získať dodatočnú zľavu na ďalší nákup.

Pri každom tovare nájdete aj počet kreditov, ktoré dostanete za kúpu daného tovaru. Tie je následne možné využiť pri nasledujúcom nákupe ako platidlo v nákupnom košíku.

Registrovaní zákazníci dostanú za každé minuté euro na Bottles.sk 2,5 kreditu (v prepočte na priamu zľavu 2,5%, kedže hodnota jedného kreditu je 1 cent), ktoré môžu využiť do 60 dní. 


8. Je dodacia lehota pri produkte aktuálna a do akej miery sa dá na ňu spoľahnúť?

Podľa našich interných štatistík expedujeme 97,8% objednávok do 24h (Skladom), takže áno, dá sa na deklarovanú dodaciu dobu spoľahnúť. Dodaciu dobu pri produkte nenastavujeme manuálne, má to totiž na starosti automatizovaný skript.

V ojedinelých prípadoch však môže nastať (Skladom a Centrálny sklad), že systém vyhodnotí produkt ako dostupný, no my ho napriek tomu nevieme dodať v deklarovanej lehote. Na výpočet dostupného množstva vplýva veľa faktorov, mierny časový sklz synchronizacií a občas aj ľudský faktor, či legislatívne prieťahy, keďže obchodujeme s tovarom, ktorý podlieha spotrebnej dani, čo znamená, že nastanú aj prípady, keď síce tovar máme, ale predať ho ešte nemôžeme (Centrálny príjem).

Plánujeme daľšie aktualizácie automatizovaných skriptov, kďe našim cieľom je, aby sme Vám prinášali aktuálny stav z každej predajne, či skladu.

O každom časovom sklze dodacej lehoty informujeme zákazníkov okamžite, ako zistíme, že nie sme schopní distribuovať tovar v deklarovanej lehote.

Úplne samostatnou kapitolou sú chyby zmluvných prepravcov, ktoré nevieme ovplyvniť. Pravidelne však kontrolujeme reporty, aby sme čo najskôr identifikovali každé možné meškanie objednávky a našli vyhovujúce riešenie.

 

Dodacie lehoty - Podrobný rozpis

  • Skladom - 97,8% objednávok je vybavených do 24 hodín (nasledujúci pracovný deň).
  • Centrálny sklad - 76% objednávok je vybavených do troch pracovných dní.
  • Centrálny príjem - viac ako 50% objednávok je expedovaných do troch pracovných dní.
  • Na požiadavku - 96% objednávok je vybavených do 5 pracovných dní (tovar, ktorý nedržíme pravideľne skladom).
  • Na objednávku - Viac ako 60% dopytov sa nám podarí úspešne vybaviť do 10 pracovných dní.